Hallå där alla nya!!

Ser att siffrorna stiger för var dag, kul. Dags att spetsa till det. Skämt åsido, rätt sliten just nu. Skulle rida 4 idag men fastnade på tre, kom för mycket emellan:-)
Hade dessutom tänkt mig till Liseberg imorgon men tror jag backar på det, kroppen går liksom lite i sirap plus att jag måste rida lite för på onsdag har jag 5 lektioner och då får ju egna hästarna stå tillbaka och på kvällen är det tjejkväll i Värmskog..hör av er om ni vill med.
Har ett annat barnprojekt, på fredagnatt till lördag ska vi ut och fiska kräftor!! Det ska bli kul!
Nästa vecka bär det av till outlandet:-) tors-sön England, mitt fd nästan hemland, det var tider det!! Huh dom vill jag inte ha tillbaka, då var det mycket ibland..... ofta! Sedan är jag hemma måndag för att på tisdag rassla iväg till Warendorf, Tyskland på bundeschampionat, HÄRLIGT!! Måste skärpa mig och vara bättre med kameran! Här kommer två bilder på mina härliga ston- på söndag skall de med sina föl på bedömning!
Håll tummarna eller låt bli, jag klarar mig med eller utan ert stöd:-) Ha de!

Kommentarer
Postat av: S

lycka till på fölmönstringen :):)

2009-08-18 @ 08:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0