Onsdag

Ny dag igen- nedräkningen har börjat mot min a resor. Det ska bli skönt att komma bort ett tag- fly från irritation och konfliktbenägenhet så kanske jag kan överleva den här vintern oxå utan att behöva gå omkring som ett åskmoln.
Lite irriterad på Ryanair just nu för man ska göra allt via hemsidan och den krånglar!! Tröttsamt! Då får man ringa en engelsk sambandscentral och det är inget problem i sig, problemet är att det kostar 15kr per minut och då hjälper det inte att jag pratar i snabbspolning när de pratar i slow-motion.
Ikväll är det räkmackeläge i Värmskog, insåg precis att jag ska rida en häst mellan 18-19 så det får bli lite svisch-svisch, igen! Sirapläget i fötterna känns lite mer som sockerlag idag så jag kanske är på rätt väg! Idag är det lektioner hela dagen så mina hästar får ridas ut i skogen av tjejerna, skönt!
Här en bild på min fina treåring e. Sandreo - Underwoeld xx

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina hästar!!

Man ska kanske resa mer och shoppa loss lika ofta som du om det leder till att hästarna går lika bra som dina.

2009-08-20 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0