Röstar för 36 timmar per dygn.

Jag föstår inte hur andra hinner med!! Jag sover knappt något och dagen går i ett från 5 till 22-23 ändå hinner jag inte allt jag skulle vilja. Därför röstar jag för 36 timmars dag - då kanske jag skulle vara så trött att jagorkade sova lite mer :-(
Vad det gäller byggnationen står det helt still och det beror på det vanliga - vi väntar på någon annan!! Grävmaskinen.
Vad vi ska bygga..... ja,måste man ha en uttalad plan?? Räckerinte skaparglädjen och en tanke?? Skämt åsido, det ska men tiden bli en gårdsbutik men kommer inledningsvis fungera som klubb/umgängesyta för barn o vuxna. Pingisbordet ärredan installerat, boxbagenbeställd mm mm. Det ärskönt att ha göra o göra om projekt så man alltid har något att göra,framföralltblir det skönt med en trappa att ta sig upp påloftet med. Det är på loftet vi har "ungdomsgården". Utbyggnaden skall bli på  2* 50m2 med en toa så alla slipper springa in och se tvätthögarna i badrummet. Skönt då behöver jag aldrig tvätta!! Det dyraste projektet blir vattnet, slangen med kabel o koppling  vi måste ha kostar 237 kr metern och vi behöver 37 m, kopplingen 1500 usch o fy. I övrigt bygger vi ju på fritiden så det ärrena förtjänsten för man hinner ju inte göra något annat. Nu ringde Chistina Strand,vibrukar ha en snabb chat så här klockan 6-7på morgonen, samma branch liksom:-) Detta flyttade snabbt tiden frammåt så nu får det bli frukost. 5 hästar att rida idag, 4 egna och en ponny. Ska rida min fina treåring, ska försöka ta ett kort. Ridiculous förståss, Werther och Dumle eller Delicato. Har lite ont i kroppen, har som vanligt gått ut lite för hårt men idag ska jag ta mig 20 min i solariet och kanske 400 m i bassängen så man blir lite mjuk. Om jag hinner vill säga beroråpånär jag kommer igång... NU! 7.12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0