Shopoholic- you talking to me??

Kände att jag behövde en vända på stan innan london! To några snabba varv och lyckades hejda mig vid ett par jeans och några tröjor, skorna var ju väldigt lockande som alltid men LONDONS SKOR är somewhat more, typ Morelands Tortillas:-) som jag ska få se på lördagkväll med en shandy i handen. Ljuvligt!! Lördagdag är lyst för shopping och fredagen för hoppning.
Jag har inte varit i England på 12 år eller om det är 13 tom. Skönt att slippa köra för man kommer liksom av sig med att köra på en sida av vägen hela tiden. Jag har ju faktiskt lyckats krocka i england en gång, på M25 i 120 km/h seriekrock- fiestan jag blev intryckt i såg ut som en inverterad saab900!! Min bil såg ok ut men blev lite sned i ramen. Inga personskador som tur va, det är 20 år sedan nu!!
Nu börjar allvaret närma sig och jag ska ut och ha sommarens sista undersökningskväll, se hur det går med statistiken. Syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0