Trööötttt!

Gisses, orkar knappt lyft fingrarna från tangenterna. Känns som jag sprungit 10 mil- det enda jag gjort är pappersarbete och ridit 4! Har dock väldigt svårt att sova just nu, mycket att hålla ordning på och få ihop.
Kommer utbildnings och försäljningshäst den 14 september, kände att jag behövde lite arbetsro tills dess med min 4-åring!! 5 åring efter Florencio, grundriden, spännande färg!

                      
Dessutom är det så att snart är Amanda tillbaks hemma och det ska bli väldigt skönt och roligt, saknar min lilla Amanda, nu 20 år!
Dags att gå med hundarna sedan försöka sova längre är till 4.15...... vin kanske eller inte- 4 att rida imorgon och 3lektioner..pust!          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0