Fredag 6 nov.

Jaha, hemkommen från härlig tid i Skåne. Undrar varför jag bor här!? Denna fråga kommer tillbaks till mig hela tiden... tolkningsläge.
Hur var skåne, som här på ett vis - regnigt och fyllt med häst. Väldigt olikt här på många sätt - många människor med stor samhörighet - vissa mer än andra naturligtvis. Kändes lite tragiskt när man varit borta - kommer hem jobbar några timmar - kommer in och inser att alla redan ätit fredagsmyset och drukit upp all dricka!! Kände för att sätta mig i bilen och åka söder ut igen. Satte mig vid datorn istället - det förklarade vad jag tyckte. Hjälper ju inte att gorma o skrika, då kanske de kastar ut mig.. in my dreams!!
Lite nere märker ni nog, ingen fara bara novemberhumör ..and above all this, I wish you love....whitney Huston, 29 dec no names.. minns det som igår. Katten vad musik är emotionellt påverkande! Faaarligt.
Alana Myles, black velvet..inte så tungt.. första pojkvännen min far accepterade..inte bra för honom..tröttnade fort då..minns doch 20 års kallaset där i september 81..jag var 14.. det var tider det:-)
Min låt just nu, kolla videon- underbar, Milow - ayo technology- ....lets get together maybe, we can start a new phase....girl you´ve got me thinkin´bout, all the things I´d do to you. http://www.youtube.com/watch?v=DE9IchvpOPk  Hoppas ingen blev allt för chockad. Grabben påminner väldigt mycket om en kompis till min första man, Shaun - var nog lite svag för honom, en riktig strulpelle- nu tjänar han grova pengar på "bouncertjänster"
Lite jobbigare låt....when your down and out...and pain is all around, jesus dags att stänga av och sova lite- här hemma kan jag ju aldrig sova längre än till 3-4, fatta i torsdags sov jag till 7.30, inte undra på att man måste komma bort ibland - sova ikapp och förbi kanske.
Think twice......inte riktigt min grej. lyssna på den du A och tänk på mig http://www.youtube.com/watch?v=rriGtwl1oGE  Dags att avsluta..baby this is Serious,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0