Måndag 2 november med novenberväder!!

Fy vad trött jag blir när jag inser att tidsplanen kommer att spricka pga vädret! Ösregn...4 vändor till ridhuset! Igår var en mastig dag men positiv, skönast var att betala Max & Alex 1000 kr för att köra ut i lösdrifterba. Flyttade 2 häetar till hyrda boxar för här är det fullt så nu blir det merarbete. Åka fram och tillbaks fodra, rida, mm mm. Inga prioblem att mer häst än nöden kräver om man bara får ha dom hemma. Hm ...
Spekulanter på Sanchous igår, kändes positvt både för mig och från dom.   Riktig snygging!                                 
                        
Sanchous f.09 e Sandreo - Dionyssos - Bernstein Beauty & Bervegung!!  ( skönhet o gång) Internationellt värre!
Dessutom fick jag besked att skäcken får stanna ett tag till, mysigt! Världens härligaste att jobba med, sådan som man vill ha en arbetskamrat - mjuk, smidig men inte en ja sägare!
Har gjort fyra försök att infoga film men den vill inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0