Goda besked - overifierade.

Fick massa samtal från goda vänner och domarkollegor igår som berättade att det hade stått i tidningen att flickan skall bli helt återställd. Låter underbart om än helt otroligt, det bekräftar att man aldrig ska ge upp. En eloge till de 2 män som så frenetiskt fortsatte med hjärtmassage och andning de långa minuterna.
Eloge till alla er i min närhet som står ut med mig när jag är lite låg som nu och till er andra, räkna inte med mig när ni behöver någon. Fick jag det sagt med, skönt. Känns redan mycket bättre och som att jag börjar bli redo att sparka mig vidare...ut i köket för att göra frukost.
Hade sadlar på alla 2åringar igår med varierande resultat. Jazzblodet förnekar sig inte!! Hängde på den utan Jazzblod om vi säger så. Funderar på att kanske peta iväg honom på rådgivande ändå- hade tänkt vänta ett år för han är stor och lite valpig men jag har en vecka på mig att bestämma mig.
Flickorna hopptränade igår och gjorde bra jobb båda två. Jasmine tränade benmusklerna på Bon Bon och var väl inte helt glad på den tröga hästen, Nicole hoppade Delicato och Fredrik skällde på mig för att jag inte filmade och la ut på hemsidan som reklam. - Försvarade mig med att varken ponnyn eller barnet var till salu. Min hemsida är en nedlagd katastrof just nu, får jag en häst till såld ska jag lägga 5 tusen på någon som hjälper mig att fixa till den. Frukost, stallet, fixa hästar för visning imorgon- 2 st:-). Finns hopp för hemsidan...

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad har du för Jazzblod?

Dom är superfina bara man kan hålla sig kvar.

2009-10-07 @ 18:45:46
Postat av: Madelene S

Jag kan hjälpa dig med hemsida ;)

2009-10-11 @ 19:57:31
URL: http://www.metrobloggen.se/madelenes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0