Hallå alles.

Sicken skit det är med mycket!! Mådde inte på topp innan helgen- åkte på 4årschampionat hoppning och vad händer dä`?! Jo en tjej flyger av, studsar mot sargen, får en spark av hästen rätt i bröstet och segnar ner med hjärtstillestånd...i 12 min. Vart står jag, 2 meter bort. Inte min grej, mådde riktigt kass och var väl inte världens roligaste sällskap den kvällen. Orkade dock fullfölja tävlingen men utgången för flickan fortfarande oviss. Vad är det vi uppmuntrar våra barn att hålla på med?? Känner ännu mer nu att jag längtar till Flyinge, ibland helt apatisk. Givande diskussioner med domarkollergor och en och annan sanning kom ut i luften- härligt! Gillar rätt fram.
Nu ska jag fika med Maria och sedan ha lektion med Sofie.

Kommentarer
Postat av: annika

Visst är det en farlig sport. Jag brukar intala mig att det finns många andra sporter som är minst lika farliga typ cross, skatebord, hoppa fallskärm mm. Läkarna på akuten hävdar dock att ridsporten är värst.

2009-10-05 @ 16:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0