Jazz-blod

Fick en undran ommitt Jazzblod. Jaghar 3 Johnsson avkommor,Johnson-Bettina  2åroch Johnsson Wounderxx en 2årsval och ett stoföl-  valacken är såld till en av mina stalltjejer och de andra ej till salu:-) Gillar gången, bakbenen och fram, gillat fronterna- alltid uppe. Temperamentet återstår att se.
Nu är det straxFlyinge. Tps morgon 5.30 bärdet av- kan ju ändå inte sova så det kvittar ju. Har en delprojekt på vägen ner: lämna Sofie(Alex tjej) & Stillingsson hos Stefan på praktik, kolla o provköra en lastbil i Helsingborg(sakkunnig skall hämtas i Laholm), hitta någonstans att bo första natten- brukar lösa sig.Får jag tid över ska jag titta på 2 ponnyer- behöver utöka:-) Tur att det är 17 effektiva timmar kvar av den dagen när man ger sig iväg.
I övrigt känns höst och vintertunneln lång, vi har inte ens ställtom den förbannade klockan ännu! Har i veckan bokat lite projekt för november, bla Patrik K-clinick på Flyinge, träning för Elisabeth L, avelsseminarium i Stockholm och ev en liten Tysklandsresa. Det borde ta hand om november ordentligt. December brukar slinka med av bara farten- då ska jag leta resa.... 7 personer...kanske ska kolla på restade icke uthämtade flygplan istället för resor.
Nu gnälls det om frukost.. ska med Amanda på tävling idag och se vad vi kan åstadkomma- träffa LMO- kul! Överlämna Edvard Galsautograf somjag fick pina ihjälmig för att skaffa- Minderhoud log ialla fall igenkännandenär jag såg honom sist-konstigt.Annika du får fråga Peter om han inte tycker det är konstigt att han pratar med svenskar över huvud taget efter bruksprovsmiddagen - huh!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0