Tisdag 20 oktober

Puh vilken dag.... hemma i vardagen. Ridit, stallat, hoppträning med ungarna, visat skäcken till försäljning. Sorterat räkningar, checkat in on line ryan air 2 timmar, ultraljudat en hund, fikat, fikat, fikat. Fy fan för kaffe.
Imorgon blir en dietdag tror jag, har nog gått upp 4 kg i Skåne:-) ändå fryser jag. Ska rida tre, ha 2 lektioner, handla för 6 dagar när jag är borta, lägga in räkningarna( rättare sagt ta ur dom ur vedspisen) Åka till Norrköping och flyga till Tyskland. Ska se att imorgon tar slut den med. Tjejen som provred skäcken tyckte han var super att rida och även hennes tränare (Anki) som sa att hon kunnat rida 1 timme till...då hade vi aldrig behövt rida nått mer på honom. Rätt trött.
Nicole gjorde ett glänsajobb på hoppträningen och Delicato trodde det var betäckningssässong för det var ett brunstigt sto i ridhuset. Augusti nästa år blir det kastrering så ni som vill betåcka...börja i april. Lovar att bli bättre på bilder s¨ni får se lite mer häst, har ju köpt en telefon med 12 mpix kamera så nu kan jag inte skylla på att jag glömt kameran för telefonen är jag ju manisk på. Om 2 veckor kommer en ny häst till försäljning, spännande.
Dags att sova lite. Längtar efter att rida 2 Wounderdöttrar imorgon och sitta på 2 åringarna..de hade ju sadlarna fastspända idag och det gick prima som Hubertus Smith gärna uttryckte det. Under bar man att se träna, lugn med fokus på avspändhet och genomsläpplighet. Like alot- ni som får chansen att träna för honom-ta den. Själv ska jag leta upp vart han bor och dra dit på studiebesök vi nästa Tysklandsresa(inte i helgen)
Kom precis på att jag måste kolla när KWPNs prov går.
Det du Annika, sedan får jag ta 20 min på Ryan air:-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Klart att du inte ska åka till Hubertus den här gången. Det får bli en ny resa. Hur många resdagar/år har du?

2009-10-26 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0